Ben jij tussen de 6 en 11 jaar en vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen met andere kinderen van jouw leeftijd?

Kom bij de welpen en speel mee in het junglethema, gebaseerd op het verhaal van Jungleboek. Samen met Mowgli en Shanti beleven ze allerlei avonturen in de jungle.
De avonturen zijn beschreven in een aantal leuke verhalen, te vinden in het boek Jungle-avonturen van Shanti & Mowgli, en op de welpenpagina van Scouting Nederland.
Welpen spelen bijvoorbeeld spannende bosspelletjes, oefenen met koken en doen creatieve programma's.

Op dit moment hebben we zeer beperkte ruimte voor kinderen tussen de 9 en 11 jaar.
Toch interesse om lid te worden dan kun je op de wachtlijst worden geplaatst. Neem hiervoor contact op met de leiding op onderstaand genoemd mail adres.

Weekenden en zomerkamp

De welpen houden 1 of 2 keer in het jaar een weekendkamp.
In de eerste week van de zomervakantie gaan we een week op kamp, ieder jaar naar een andere locatie in een clubhuis van een andere scoutinggroep.
Hiervoor probeert de leiding altijd een grappig, griezelig of spannend thema te verzinnen.

Scouting Nederland laat graag zien wat welpen doen op de welpenpagina.

De opkomsten zijn van 10.00 uur tot 12.30 uur.

Voor vragen over de welpen kun je direct de leiding van de welpen mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.